Reklamacje towaru

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: PCGM Sp.zo.o., ul. Achtelika 2, 41-700 Ruda Śląska
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@dynamiteoutfit.pl

2. Towar należy do nas odesłać z dopiskiem “reklamacja” z dołączonym dowodem zakupu i wypełnionym Formularzem reklamacji

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

3. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie do 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl